Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

BODO , Takde Psal Cari Psal !

Ah Chong
budak kuantan....GUa cari luuuu...

21 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
manyak pailang lah lu

21 minutes agoAh Chong
Serius k....
gangstr sanget kan
lu atur tempat
mano lu nk jumpa

20 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
lu mau cari point ke langau
dengan prmpuan pun mau gaduh kaaa

20 minutes agoAh Chong
kate gangstr

20 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
hahhhh
lu sapa ?

19 minutes agoAh Chong
gua x mau d kate lelaki dayus....tapi lu....cabar

19 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
buang masa wa layan busteng macm lu

17 minutes agoAh Chong
gua cari lu.....jngn sampai gua x jumpa lu...keluarga lu jadi mangsa....lu kenal ALONG
nie anok buah ALONG

16 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
Along mana?

16 minutes agoAh Chong
LU TAU along PINJAM DUIT

16 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
sapa along lu?

14 minutes agoAh Chong
kelakar lah lu nie....
x payah bnyak cakap lah
lu atur tempat k....
gua x dapat lu....gua cari keluarga lu

14 minutes agoTengku Puteri Nur Arisha
buang masa wa sahaaa
sajaa*
lu tak kenal wa sapa

13 minutes agoAh Chong
gua dah cakap lu raja kah apa kah...gua x takut
ade ape2x hal
call 012 832 2631....
nok sanget bemati atur masa tempat
sekeluarga lu mampos