Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Buda Cari Psal Dgn Aku Plak .

Weyh Manusia . 
kaw tak puas hati ap lagi dgn aku ha ? 
kaw nak aku mati kea ?
mari fight dgn aku dlu lah .
awek kau tu dah tak syg kau ah . 
jgn nak belagak mcam diaa dah jdi bini kau .
GF bolehh bt mati kea haa ? 
jgn psal GF kau kite gadu .
aku tunggu mse je nak kutip kau . 
kau tunggu tau . 
aku nak lipat kau habis habisan .

muke dah lah mcam org minyak .
tak sedar diri .
bodo .
isap rokok bagai nak mampus .
klau kau mampus .
aman dunia . 
GF kau tu . 
biar dpt ke org lain .
tengok mcam mane plak kaw rse dlm kubur tuh .
bt dose tak habis habis . 

kau nak ajak GF kau main lidah dlm floor ? 
tunang dah kea ?
bodo lahh kau sial .
pkir dlu sebelum buang .
and .
jgn pakai langgar je .
tengok dlu aku sape .
and kaw spe .
sedar diri sikit hitam oi . 
muke mcam sial . longkang . lubang tandas . semua ad .
benci aku tengok muke kaw . 
hashhhhhhhhhhhhh !!!
sial ! 
puki ! 

smpai abang abang aku diaa nak langgar . 
dahh keras dah rse ? 
dah lame hidup kea ha ? 
aku tunggu mse je niy kwn . 




aku nak tengok . 
spe hormat spe .
jgn smpai kau mintak maaf  junjung kaki aku.
klau kau mintak maaf . 
aku nak kau punye konek ! 
aku nak kerat . 
aku ksi org cina .
tah tah . 
org cina jugak taknak kau punye konek busuk tuh . 






SORRY AKU TULIS MENDE MENDE LUCAH .
AKU DAH GERAM .
SORRY U ALL .
THANKS FOR VISTING MY BLOGGER :)