Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Serabut Aku Saudara-Mara Ade Kat Rumahh.. Benci !

Saudara-Mara yg bhase binatang ,
Kaw orang tahu mcam mane ?

Dah lahh kipas aku diaa curi ,
beleber tak berhenti henti ,
serabut aku ,
geram pum ade ,
baik aku lepak pagi pagi mcam niy ,
dgn Zafitryn ,
nasib baik ade member  , 
bolehh online pgi pgi ,
klau dduk umah ,
mcam babi ,
mcam binatang ,
semua ada ahh , 
kalau saudara jenis baikk baik belakee ,
takpe jugak ,
suke belajer ,
suke ksi hadiah ,
pendiam ,
tak mencuri ,
kn best ?


mse aku tido boleh curi kipas ,
kalau aku curi mule lahh marah ,
kalau diaa curi ,
aku diam je ,
tunggu mse je nak tumbok binatang yg kat umah aku tuh ,
nak tidor tak snang ,
erggg '
FUCK OFF ,


best jugak ikud kepale member aku niy ,
main CITYVILLE ,
pahcerohh ,
mate rabok ,
tgn lengah ,
semua lengah ,
aku rse bile aku tua nnti , 
bongkok badan aku , aku rse ,


YA ALLAH , JGN LAHH BERI AKU BADAN BONGKOK ,
KALAU BOLEH AKU NAK BADAN AKU MCAM SKRANG ,
AMINNNNNN :)




dah ckup knn ? :P