Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

WC Dgn Aweks Comeyy China :D

AMOY OH AMOY :)


Dahhh lahh WC bagai nak gilerrr , 
Face mcam mcam adeee , 
bodo betul aku dgn si diaa , 
tapi best waohhh  :D
dgn mate sepet , 
muke mcam org giler ,
rambut serabai , 
mcam mcam ahh ade , 


mmg best gilerr ahhh ,
aku mintak kiss , 
diaa kedekut nk mampus , 
kedekut mmg mcam mane ak nak ckap tak tahu ,
HAHAHA ! 


diaa boleyy ckap aku comel mcam kucing 
pdahal muke aku mcam orang giler dahh ,
haih haih -.-


pastu amoy tuh minat dekat member aku waohhh , 
name diaa : MAT ARIS ,
tapi dia tak pndai membace , menulis , ABC punn sampai I je , 
sebut S , jdi H , 
sebut H , jdi S , 
bodo betul lahh , 
tak pndai nak ckap dah , haih haih :D




dahh lahh , aku malasss nak tulis panjang panjang , 
lengah , dah lahh puasa :)


Created By : TeMa Kechek , ( Ah Hui Leong ) xD