Blogger Templates

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Aku Sayang kau Atilia !

Hey Hey , Aku dah ad GF baru ,
aku dah lama tunggu diaa ,
dari 6.5.2011 hingga 23.12.2011 baru dapat ,
lamakan aku tunggu dia ,

sanggup tunggu punye psal ,
aku sayang dia gila gila babi .
aku akan jage dia betul betul ,
klau boleh , aku taknak lepaskan dia dalam hidup aku ,

nama si dia yg aku sayang ,
NUR ATILIA BINTI MAHHUSIN !
kaurang rase dia comel tak ?
jap jap , aku letak photos jp


haa , tu lahh diaa , yg disana >>>>>>>>>>>>
comel kan kan kan ? 
dgn pegang domo nye , 
tema kan pilih , sapa takkenal . haha
perasaan kuat aku ni 
klau tak comel pun , sapa cara kan ? 
aku sayang dia lahh klau kau nak tahu , 
7bulan baru boleh dapat dia ni . 
bkan senang nak tekel , 

kayy , aku dah malas nak tulis dahh , lain kali pulak aku post  panjang panjang okay ?

ILOVEYOUALOTNURATILIABINTIMAHHUSIN !!!